HeaderHeaderHeader

Mave/Ryg & Kropstræning


MAVE / RYG TRÆNING

En intensiv 25 minutters træning af såvel de indre som ydre ryg- og mavemuskler (Core træning). Et stærkt ”korset” er essentielt for en stærk krop, hvad enten du danser eller cykler. Et stærkt "core" gør, at en lang række af dagens udfordringer bliver meget nemmere - din kropsholdning bliver flottere, og ryg/lend smerter formindskes.

 

KROPSTRÆNING

Denne time har fokus på træning af både større og mindre muskelgrupper. Kropstræning er funktionel træning. Altså, kroppen trænes til at blive bedre og stærkere til at udføre de øvelser, vi bruger i vores dagligdag. 
Timen er opbygget af en opvarmning, og derefter muskeltræningen med de enkelte redskaber, hvor hele kroppens trænes igennem. Til sidst afsluttes timen med nedkøling og udstrækning.
En god time for dig som gerne vil give din krop de bedste forudsætninger, for at modstå hverdagens udfordringer.

Nyheder

Side 1 af 19  > >>

Sep 12, 2018

Så er det endnu engang blevet tid til hygge - til en skøn og festlig aften, hvor vi ser hinanden i civilt og skåler i andet end vand (der er dog hverken dress-code eller regler for indtag, så du må gerne komme i træningstøj og drikke vand).


Sep 12, 2018
Seneste nyt fra la'tiff - tiltag, ændringer og arrangementer.

Jun 26, 2018


B O O T C A M P

Skal du med på de nye 4 ugers BOOTCAMP hold, som giver dig fysisk træning, sparring ift. god ernæring samt sublimt sammenhold og god stemning?

 

S L A N K E H O L D

Vores populære 8 ugers Slankehold, med gode vaner, motion og glad mad, starter op igen uge 33.

Vil du én gang for altid komme af med de overflødige kilo, skabe grundlag for en sund livsstil, for altid - opnå større overskud og velvære og generelt være gladere for dig selv? Ja, la'tiff 8 ugers Slankehold kan være en oplagt mulighed for dig.